Israeli Realities

Reporting (almost) daily from Israel.

Friday, October 12, 2007

הצעה לתסריט

טלויזיה ישראלית
סוגה : מדע בדיוני

תמצית-רקע: הסדרה מתרחשת ב- 2012-2020 ודנה במצב בדיוני-עתידני שבו ישראל נחשפת למתקפה מתוחכמת של צאצאי המדענים הנאצים שהועברו לארה"ב לאחר מלחמת העולם השניה, והשתלבו בנאסא ובסי.איי.איי וכן בתעשיות הנשק האטומי והימי. בחשאי, קושרים הנאצים וממשיכיהם קשר להשמיד את היהודים בעולם בצורה מתוחכמת ובאמצעות חדירה סמויה למוח, לנפש וגם לתשתית החברתית של ישראל. גורם נוסף המסייע להם מבפנים הוא גרעין סודי של נאצים שהגרו לישראל בעצמה, במסווה של ניצולי שואה, והם אלה שבעצם יזמו את מבצע אייכמן בתור חיסול חשבונות פנימי ומתוך קנוניה מתוחכמת תוך כדי המבצע. הסדרה מטפלת במצב שבו ישראל כבר נשלטת כמעט לחלוטין על ידי ה"תא" ועל ידי שכבה שלמה של משתפי פעולה אשר הושתלו להם רכיבים זעירים במוח ובחלקי גוף אחרים. גולת הכותרת של המבצע הנאצי הוא "פיצוח" הקוד הגנטי של היהודים ומכאן השתלטות על היכולות הרוחניות של היהודים לצורך רכישת שליטה מוחלטת בעולם כולו.
בעת שמתרחשת הסדרה הנאצים כבר הקימו מושבה על מרס, וחברו עם "חוצנים" שהם בעצם מעין ישויות נטולות גוף ("רוחניים") המסייעים להם בהשתלטות על הגזע האנושי, עד שהם מבינים מה בעצם קורה ומשנים את המדיניות שלהם. הסדרה מסתיימת בדרמה מותחת עצבים, שבה מתברר לקומץ המתנגדים בישראל, חבורה קטנה של "זרוקים" שהיו קצת מנותקים ממה שקורה וגרו באיזה ישוב לא מוכר בגליל, ביחד עם בדואים ומחלקה שלמה של מאושפזים בבית חולים פסיכיאטרי - שישראל עומדת להיות מושמדת באמצעות הנשק האטומי שלה, וכי הנאצים מתכננים גם מבצע מתוחכם בו זמנית של הפללת כל היהודים הנמצאים בארצות הברית שיכשיר את הרקע להשמדתם ההמונית. החבורה מנסה למנוע את השואה הגרעינית ברגע האחרון.
מדובר על 12 פרקים בסדרה. הראשונים מטפלים ב"מה קרה בעשרים השנה הקודמות" לזמן התרחשות הסדרה. והצגת הדמויות הראשיות.
מונרך - האיש שבראש תא הנאצים (זהו בעצם היטלר לאחר שהקפיא את עצמו במעבדה קריונית וקיבל גוף חדש בטכנולוגיה מיוחדת של נאסא).
סיימון בז - מנהיג ישראלי המשתף פעולה עם הנאצים החדשים תמורת טכנולוגיה חדישה המבטיחה לו חיי נצח.
אסתר - אשה, חצי יהודיה הנמלטת ממעבדת שטיפת המוח של הנאצים ומגיעה לישראל. לאסתר שתל במוח, ושתל בטבור הממשיכים לשלוח למרכז העצבים שלה עינויים קשים והוראות. היא מנסה לפתח שיטה להתמודד עם השליטה האלקטרונית ולשכנע את אלוהים שיעשה משהו בקשר למצב העולמי. אסתר שייכת ל"מודל פרוטוטיפ" של זונות יהודיות ממוחשבות שנועדו לספק את הצרכים המיניים של האליתות של הנאצים ובעת הצורך, באמצעות פיתוי, לסחוט ולחסל מתנגדים פוליטיים, כלכליים ואידיאולוגיים. אסתר מגלה כי הגוף שלה, וחלק גדול מן המוח שלה כבר אבודים, ופועלים אוטומטית כפי שתוכנתו. אבל היא מצליחה לאתר חלק במוח, שעוקף את התכנות, ומסוגל לאפשר לה שליטה עצמית חרף התוכניות שהוזנו לתוכה. היא מנסה להעביר את התגלית שלה לכמה שיותר מתוכנתים.
עיסא - גבר פלשתיני - סוכן ביטוח ברמאללה נשוי ואב לשלושה ילדים, המנסה לחיות חיים "רגילים" בתוך הכאוס סביבו. לבסוף, ובלית ברירה הוא נשאב לאירועים הדרמטיים ומגלה שהוא בעצם יהודי שנשלח בילדותו על ידי אמו למשפחה פלשתינית להסתירו ממשטרת הגנטיקה. אמו נהרגה לאחר מכן על ידי הנאצים כיון שניסתה להעביר את המידע על תוכניותיהם לכלי התקשורת. במהלך הסדרה הוא מתפתח והופך לאחד ממנהיגי המרד, לאחר שהוא נמלט ממחלקה סגורה אליה נשלח במסגרת ניסוי מוח אכזרי במיוחד הבא לבחון כיצד להפוך ערבים לרובוטים לעבודות שחורות וכיצד מגיבים ערבים דוקא לוירוסים קטלניים מסויימים. במהלך הסדרה הוא מתמודד עם שאלות של זהות מינית, לאחר שמתברר לו שהוא בעצם גם הומוסקסואל, שהדחיק את נטיותיו לאחר שנשיא ארה"ב הכריז על ההומואים כ"ארגון טרור" ופתח במבצע לאיתורם ולהעמדתם לדין.
עמיאל - בכיר במנגנון האטום של ישראל אשר מתפקד כ"קאפו" של הנאצים בישראל, ומעמיד לדין כל מתנגד באשמה של "בגידה בעם ישראל". בסוף הסדרה הוא עומד מול אחת מבנותיו המצטרפת למחתרת, ומנסה להתנקש בו.
דב אמון - המדען הראשי הממונה על טכונולוגיית שטיפת המוח בטכניון, בנו של נאצי אשר היגר לישראל במסווה של ניצול שואה והפך לבכיר בשירותי המחקר הבטחוני.
אלוהים - מה שקורה לו מתחילת הסדרה, ואיך הוא מתפתח לקראת סופה.
חנמאל - יישות חוצנית ("מלאך") המלווה את מבצע הכיבוש של מרס ויישובו.
השטן - שבמשך הסדרה פועל באמצעות "בני אדם" שונים, בתחילת הסדרה הוא פועל באמצעות זוג אפור לכאורה הגר בעיר שדה ישראלית, ובאמצעותם מפתח את השיטה להשמדה עצמית של קבוצות, משפחות עמים. בסוף הסדרה הוא חושף עצמו בגלוי, כ"רב מקובל" העומד בראש כת עצומה, המסוגל להשתלט על "מיתוסים", כלומר על מרכזי האנרגיה והליבידו האנושיים העוצמתיים ביותר (הארכיטיפים שבלא מודע הקולקטיבי) ולרתום אותם להשמדת המונים. הוא מודה לבסוף כי מקור האנרגיה החזק ביותר שלו הוא האשמה הנטועה בבני אדם.

חלק ראשון בסדרה השנה 2012, בארה"ב נבחר שוב הנשיא בוש, לקדנציה שביעית, לאחר ששינה את החוקה וביטל את ההגבלה על היבחרות חוזרת. הוא יושב בחדר הסגלגל בבית הלבן, שותה בירה צוננות ומנהל ישיבת מטכ"ל של הצבא האמריקאי.

כל הזכויות שמורות מאד למחברת המחפשת תקציב לפיתוח תסריט.

פורסם ב 27 בדצמבר 2004 05:25 במדור שבבי יצירה
אפשר למצוא עוד רשימות בארכיון, או לחזור לראש העמוד.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home